fredag 2 september 2011

Min läsplanering ! :)

Välkomna till min författarblogg om Jane Austen. Boken som jag läser heter Emma, den är otroligt bra. Jag är inte precis den personen som gillar att läsa men när jag väl kom in i den här boken så blev de väldigt kul och intressant att läsa den. Här kommer jag lägga upp och skriva mycket om Jane Austen. När jag väl har läst ut den här boken så kommer jag lägga upp en bokresencion. Så här har jag satt upp min läsplanering...

                  25 aug: 5 kap
                  26 aug: 5 kap
                  27 aug: 5 kap
                  28 aug: 3 kap
                  29 aug: 5 kap                                                            
                  30 aug: 5 kap
                  31 aug: 5 kap
      
                   1 sep:  3 kap
                    2 sep: 5 kap                 
                    3 sep: 5 kap
                    4 sep: 5 kap
                    5 sep: 4 kap

/Jennifer :) Källa: bilden är härifrån! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar